Träningspasset som blev lite annars
Söndag har återigen ankommit och snart passerat, var tar tiden vägen? 
 
I lördags var jag i alla fall en sväng på gymmet och tränade med Andreas, var nog mitt jobbigaste pass på väldigt länge. Jag bestämde mig för att bara springa två kilometer för kände att jag inte hade energi att springa längre kände jag, men sen när jag sprungit klart insåg jag att Andreas inte var klar på långa vägar så då sprang jag 500 meter i ett mycket högre tempo. Sen dog jag på grund av att jag inte fick luft, sen sprang jag 500 meter till, haha. Blev ett konstigt pass men jag tror att det gav en hel del, för sen på kvällen värkte det jätte mycket i benet och jag känner av det än idag ;-)
Körde dessutom styrke också så det känns också idag, haha.
 
Annars har jag bara försökt ta det lugnt, städat lite här och där och sett en hel del skidor och motorsport på tv.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress