Längtar efter mitt morgonkaffe
Jag förstår mig inte riktigt på människor som tycker det är underhållande att sitta på en flygplats och titta på människor, kanske för att jag själv är i Hongkong och väntar på flyget tillbaka till Europa och kylan och kommer spendera sju timmar av denna dag här. Ska faktiskt bli skönt att komma hem känner jag, längtar efter att få sova i min egna mjuka säng, krama familjen och Sansa, kliva upp och laga min egna frukost och ta en morgonkaffe i lugn och ro. Får faktiskt mjukstarta med lite ledighet den kommande veckan även om vi har lite grupparbete inplanerat.
 
Har haft det väldigt bra i Thailand, men det blev lite långtråkigt där i slutet plus att de sista två dagarna hade vi inte super bra väder. Och det är ju då man verkligen vill ta vara på de sista soltimmarna, så jag känenr väl att jag kanske inte är sådär brun som jag önskat, kommer förmodligen vara blek innan jag ens landat i Luleå, haha. 
 
Det är ju storm i en del av Thailand just nu, tur som var så påverkades vi inte speciellt mycket av den, regnet tilltog när vi satt i bilen påväg till flygplatsen tidigt imorse men blåsten skulle anlända framåt eftermiddagen. Var väldigt orolig där ett tag att den skulle komma tidigare så vi inte kunde åka båten som tar oss från Koh Lanta till fastlandet men det gick hur bra som helst. Nu är det bara tre flyg kvar innan vi är hemma i kylan igen, ett långt flyg över natten och sedan två korta, håll tummarna att jag är hemma före lunch imorgon!
Solveig

Det ska bli roligt att träffas igen!
Välkommen hem!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress